PANCAKES -AMERYKAŃSKIE NALEŚNIKI !

Długo zbierałam się żeby je zrobić ,gdybym wiedziała ,że są naprawdę tak wyjątkowe z pewnością robiłabym je częściej-nawet co 2 dzień!Warto wypróbować .Przepis mam  z biedronkowej gazetki zamiast maślanki dodałam jogurt naturalny i nawet ,że bez zarzutów..ale będę próbować też innych bo istnieje kilka wersji pancakes .

Składniki na 6 szt:
  • 1,5 szklanki mąki
  • 0,5 szklanki mleka
  • 1 szklanka maślanki
  • szczypta soli
  • 0,5 łyżeczki cukru
  • 1 łyżka miodu
  • 1 jajko
Dodatkowo:
  • dżem
  • cukier puder
  • owoce
Wszystkie składniki zmiksować do uzyskania jednolitej masy .Gotowe ciasto przelać do dzbanka ;co ułatwi dozowanie,następnie odstawić w ciepłe miejsce na 20 min.Smażyć na niewielkiej ilości oleju ;przewracając placek  w momencie kiedy  na górnej części naleśnika pojawią się bąbelki.Gotowe naleśniki porcjować po 3 i przełożyć dżemem,posypać pudrem lub bitą śmietaną i owocami.


Komentarze

  1. Ja lubię te placuszki podawać z syropem klonowym lub z syropem z kwiatów czarnego bzu:)Najbardziej lubię pancakes bananowe i owsiane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wyszły ci te placuszki :) Kto by pomyślał że z receptury Biedronkowej ;) Ja jestem trochę podejrzliwie do pancakes nastawiona, bo kiedyś robiłam i niestety wcale grube/puszyste nie były - ale pewnie to wina używanego przepisu. Musze wypróbować Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszą być pyszne :-) z chęcią wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty